Lær os at kende: FAQ

Ofte stillede spørgsmål hos freetap.

Lær os bedre at kende ⤵

Klik på et spørgsmål for at se svaret

Hvad sker der, når jeg har bestilt en løsning?

Når du har fundet og bestilt den løsning der passer til dine behov, så kontakter vi dig efterfølgende i løbet af 1-2 hverdage. Herefter aftaler vi nærmere omkring dato for installation og afklarer eventuelle spørgsmål du måtte have.

Hvordan betaler jeg for min løsning?

Efter vi har installeret og løsningen er klar til brug, vil vi fakturere dig elektronisk. Du får faktura med betalingslink og kan også tilmelde dig LeverandørService.
Har du en månedlig aftale med os, så bliver din faktura automatisk opkrævet.

Hvornår installeres min løsning?

Har du valgt en pakkeløsning, så kan du som udgangspunkt forvente din løsning installeret inden for 2-3 uger eller når det passer dig på et senere tidspunkt. Har du valgt ekstraudstyr, en specialløsning eller andet udenfor vores standardprodukter, kan der gå op til 4-6 uger. Når vi kontakter dig efter bestilling, afklarer vi også forventede leveringstid og finder en dato der passer ind i jeres program.

Hvad sker der, når min leje-aftale udløber?

Alle lejeaftaler løber i minimum 24 måneder. 3 måneder før udløb, kontakter vi dig for at aftale det videre forløb. Hvis ikke andet aftales, så afhenter vi din drikkevareløsning uden yderligere omkostninger.

Hvilken service er inkluderet i prisen?

Hvis du har valgt at leje en løsning fra os, så er alt inkluderet i prisen: installation, løbende service, fuld garanti, filter til vand, telefonisk support med mere.

Har du en købt din drikkevareløsning hos os, er følgende være inkluderet i prisen: Levering, udstyr, installation, test og garanti (12 måneder).

Kan der komme ekstraregninger eller gebyrer?

Alle løsninger fra freetap er uden gebyrer eller skjulte regninger. Det mener vi er fair for alle.

Kun hvis du har ekstra ønsker til udstyr, opsætning eller andet kan du forvente en faktura for dette. Du vil altid kende prisen før vores arbejde går i gang.

Vores serviceaftale inkluderer, at alle tekniske dele fungerer og er inkluderet i prisen. Vi kommer i løbet af 1-3 hverdage og udbedrer fejlen (så vidt muligt). Hvis du skulle opleve fejl på dit anlæg som ikke skyldes mekaniske fejl, men derimod fejlhåndtering eller andet der ikke skyldes vores tekniske installationer eller udstyr, vil du kunne forvente en faktura for dette arbejde. Typisk for timer, kørsel samt eventuelle materialer.

Hjælp til den bedste løsning?

Vi sidder parat til at hjælpe dig til den bedste løsning til netop dine behov, eller hvis du har spørgsmål til produkterne eller vores forretning.

Webshop

Besøg tapshop.dk for at købe udstyr online.
Vi har samlet de mest populære produkter, så du
kan snart servere kolde drikkevarer